10511292_756285584452311_1743803428847863731_n (1)

Vrienden van het VU-koor

Het VU-koor heeft sinds 2014 een vaste groep van donateurs. Mensen die ons een warm hart toedragen en trouw onze concerten bezoeken.

Wilt u het VU-koor steunen?
Voor een vast bedrag per jaar of een met een eenmalige donatie kunt u het VU-koor financieel ondersteunen. U kunt zich opgeven om donateur te worden voor onbepaalde tijd en steunt daarmee het VU-koor om in de toekomst prachtige concerten te blijven organiseren. Dit kunt u natuurlijk ook stop zetten wanneer u wenst. U kunt ook kiezen om een eenmalige donatie te maken. Dan bent u officieel donateur voor één jaar. Door donateur te worden profiteert u van verschillende voordelen die het VU-koor haar donateurs graag wil bieden.

Wat krijgt u voor uw steun aan ons?
Voor iedere donateur geldt dat hij/zij verzekerd is van de beste plaatsen tijdens onze concerten. Ook uw medeconcertbezoekers kunnen profiteren van mooie plaatsen bij onze concerten. Iedere donatie is welkom. Vanaf 25 euro ontvangt u één gratis kaartje voor één concert per jaar, vanaf 50 euro zijn dat twee kaarten, enz. Als donateur wordt u door ons op de hoogte gehouden van onze concerten en andere activiteiten.

Hoe kunt u donateur worden?
Om donateur te worden van het VU-koor kunt u zich inschrijven in het formulier hieronder. Wij nemen dan contact met u op om verdere gegevens aan te vullen en eventuele vragen te beantwoorden. Heeft u vragen? Dan kunt u mailen naar acquisiteurvukoor@gmail.com.

Het rekeningnummer van het VU-koor is: NL44 RABO 0109 0916 71 t.n.v. Verenigd Universiteitkoor

Onbepaalde tijdEenmalig