1795373_593355190745352_1229468638_o

inhuren van het VU-koor

Het VU-koor is een vereniging die naast de contributie van de leden, waarvan meer dan 50% studeert, haar inkomsten verkrijgt uit subsidie. Om onze projecten te kunnen realiseren worden wij ook regelmatig gevraagd om een concert in kleine setting te geven op locatie. Een voorbeeld is ons verkorte concert tijdens de kerstviering op de VU.

Wij kunnen dus ingehuurd worden en in overleg een bruiloft, opening of receptie opluisteren met een muzikale bijdrage. Zoekt u een muziekgezelschap tegen een bescheiden vergoeding? Schroom niet en neem contact op met bestuur@vukoor.nl

Samenwerking met het VU-koor

Het VU-koor heeft al met vele andere verengingen gewerkt. Zo speelden wij in 2018 de Nelson Messe van Haydn samen met het Sweelinck orkest en zullen wij in december een concert uitvoeren met het VU-kamerorkest. Ook geïnteresseerd om een project met het VU-koor uit te voeren? Neem contact op met bestuur@vukoor.nl. Bekijk ook onze lijst van uitgevoerde projecten:
Sluit Menu