Amsterdams studentenkoor Amsterdam student choir

Zingen in het VU-koor

De “VU” in VU-koor staat voor de link met de Vrije Universiteit maar ook voor ‘Verenigd Universiteit’ Koor. Hiermee willen wij zeggen dat iedereen ongeacht op welke universiteit of hogeschool je een studie volgt lid kan worden. We zijn dan wel een Amsterdams studentenkoor, maar ook niet-studenten zijn welkom! Of je nu al heel geschoold bent, of gewoon wel eens wilt uitproberen of het zingen in een koor wat voor jou is, bij ons ben je welkom. Dus ben je op zoek naar een mooie activiteit naast je studie of werk, veel gezelligheid, en vooral veel muzikaliteit? Wil je komen zingen in ons koor? Stuur een mail naarinfo@vukoor.nl.
We hebben open repetities op maandag 8 en 15 januari 2024. Dit is tijdens onze reguliere repetitiemomenten om 19:30 in het NU-Gebouw van de Vrije Universiteit, Zaal 2 op de begane grond (grote theaterzaal).
OpenRehearsal_Jan2024_flyer_textlarge
Meer informatie over lidmaatschap? Klik de link hieronder.